Archiwum - 4 maja 2004

egzaminki :-( Komentarze (2)
04. maja 2004 17:36:00
linkologia.pl spis.pl

Cieszmy się wszyscy, bo jutro sa egzaminy!!! Humanistyczny- nie bedzie tak źle, mam nadzieję. Nauczyciele nie pozwalali sie nam dziś juz uczyć. a co ja mam zrobić jak się wogóle nie uczyłam??? Zrobiłam sobie kilka testów i jestem happy! Nie moge sie doczekać weekendu, bo będą moje urodzinki! :D No i bedziemy oblewać egzaminy-te co poszły dobrze i te co nie wypaliły. Niech ten czas płynie szybciej... A swoją droga to stara dupa już ze mnie ;-)

* * *

Egzaminki, egzaminki

Dla chłopczyka i dziewczynki

Wszyscy maja kwaśne minki

Kiedy maja egzaminki!

* * *

Heh! Chyba zostanę poetką!

oloonia : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

reilord | list | gusia-92 | linka | milosc-na-odleglosc600km | Mailing